Tellimuse tingimused

Kui turvaline on Pulmadeks.ee veebipoest ostmine ?

Väga, sest tehingud on turvatud RapidSSL turvasertifikaadiga (SSL tähendab Secure Sockets Layer ehk maakeeles on see üks infoturbe protokoll). Kõik tehingud on krüptitud 256 bitise krüpteerimisalgoritmiga. Meie sertifikaadi on välja andnud firma
RapidSSL (lisainfot siit ja siit), mis omakorda kuulub ühele suurimale ning tuntumale veebiturvalisusega tegelevale ettevõttele GeoTrust. Inc (lähemalt siit). Eestist kasutab RapidSSL serifikaate näiteks ka Zone.ee (vaata siit).

Kes on Pulmadeks.ee veebipoe taga ?

Pulmad.ee, Virgo Jaani ja Pulmapood.ee - kõik pikalt Eesti pulmaturul olnud ning näitavad seda, et garantii on olemas kõikidel tehingutel.

Mul on juba Pulmad.ee konto ?

Kui Teil on olemas juba Pulmad.ee konto, siis logige sama kasutajanimega sisse, midagi muud tegema ei pea.

Kuidas toimub arveldamine ?

Peale kauba lisamist ostukorvi, vajutage "Lähen maksma", Teile genereeritakse arve ning antakse valiku võimalused, kuidas tahate maksta - käsitsi ülekandega või automaatselt pangast.

Kui kiiresti ja kuidas ma kauba kätte saan ? 
Kauba saate kätte maksimaalselt 3 nädalaga, kui seda kaupa meie laos ei ole. Vaadake toodete kirjelduste juures olevaid märkusi, sealt on toote olemasolu meie laos näha. Kui toode on meil laos olemas, toimetame selle Teile peale makse laekumist, kas Eesti Posti või Smartposti vahendusel Eesti piires. Eesti Posti kaudu tellides saadetakse teile teade, paki jõudmisest postkontorisse, mille alusel saate Te minna oma tellimusele järgi.

Kas tooted on täpselt sellised nagu pildil näha?

Kasutame toodete pilte, mis annaksid toote omadusi kõige paremini edasi. Samas tuleb siiski arvestada, et ekraan võib toote värvust moonutada, erinevad suurused võivad üksteisest veidikene erineda ning pildid on illustreerivad.

Kas soovi korral on võimalik tooteid ringi vahetada? Mida peab selleks tegema ning kas on ka lisakulusi ?

Toote ringi vahetamisel tuleb saata e-kiri aadressile pulmadeks@pulmadeks.ee Vahetuse korral tuleb Teil tasuda postikulud ning täidetud peavad olema toote ümbervahetuse tingimused.

Millised tingimused on kauba ümbervahetamisel ?

Ostjal on õigus toode tagastada või ringi vahetada 14 päeva jooksul. Selleks saada meile e-kiri aadressile pulmadeks@pulmadeks.ee ning kirjuta sinna tagastamise põhjus või uus toode, mille vastu soovid vahetust teha. Kindlasti kirjuta ka arve number ja tellija nimi. Seejärel saada tagastatav toode aadressile Arnika tee 123, Tallinn 11912 või Pirita Selveri pakiautomaati. Kui oleme kauba kätte saanud, tagastame raha 1 tööpäeva jooksul või saadame tagasi uue soovitud toote. Tagastame ainult kauba maksumuse, postikulud tagastamisele ei kuulu. Palume lisada ka pakile saateleht ehk arve. Tagastada ei ole võimalik eritellimusel valmistatud tooteid.

NB! Tooted peavad olema uued ja kasutamata ning olemasolul pakendis ja originaalsiltidega. Kasutatud, määrdunud või muul viisil rikutud tooted tagastamisele ei kuulu.

Tagastades kauba kulleriga, saaja kulul, tasaarveldame me saatmiskulu kauba tagasimaksmisele kuuluvast summast.

Kas on võimalik esitada ka tellimust väljaspool Eestit ?

Väljaspool Eestit tellimuse sooritamiseks saatke vastav e-kiri, mida soovite tellida. Saadame Teile tagasi arve koos postikulu ja maksumusega.

Kas on olemas ka kauplus, kus oma käe ja silmaga asju näha ja katsuda saaks ?

Hetkel on laos olevaid tooteid võimalik vaadata ja kaasa osta Tallinnas, Arnika tee 123. Ladu on avatud tööpäeviti, eelnevalt kokkulepitud (56 56 1411) ajal.

Kui suur on postikulu ?

Postikulu, olenemata kogusest, on 4 €. Postitustasu jääb alati samaks olenemata paki kaalust, seega mida rohkem korraga tellite, seda kasulikum! Tellimusele on võimalik ka ise järgi tulla, sellisel juhul säästate postikulu.

Mida teha kui esitasin tellimuse ära, aga tahan selle siiski tühistada ?

Tellimuse tühistamiseks tuleb saata e-kiri aadressile pulmadeks@pulmadeks.ee

Kas on võimalik juba esitatud tellimust muuta ?

Esitatud tellimusi muuta võimalik ei ole. Vajadusel saate esimese tellimus tühistada, saates e-kirja aadressil pulmadeks@pulmadeks.ee ning siis saate uue tellimuse esitada.

Kuidas ma saan originaalarve ?

Arve saadetakse Teie poolt sisetatud e-kirja aadressile koos vajalike andmetega.

Miks Teil on vaja teada meie pulmakuupäeva ?

Pulmakuupäev aitab meil Teid paremini teenindada, nii saame olla kindlad, et tooted ikka õigeks ajaks Teieni jõuavad.

Milleks kasutatakse registreerimisvormil olevaid isikuandmeid ?

Isikuandmed, mis on Tellija poolt sisetatud Pulmadeks.ee e-poe registreerimisvormil tellimuse tegemiseks, on konfidentsiaalsed ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele, välja arvatud Eesti Vabariigi seadusandluses ettenähtud juhtudel. Andmeid kasutatakse tellimuste täitmiseks ja Tellijatega suhtlemiseks.